سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه بازی FIFA 20

Piemonte Calcio" در اینجا تغییر مسیر می یابد. برای یک باشگاه فوتبال ایتالیایی کمبود ، به Piemonte F.C مراجعه کنید. برای باشگاه Piemonte Calcio که پایه گذاری آن است ، به یوونتوس مراجعه کنید.

فیفا 20

FIFA 20 نسخه استاندارد Cover.jpg

جلد PS4 شامل ادن هازارد

توسعه دهنده (بازدید کنندگان) EA Vancouver

EA رومانی 

ناشر (بازدید کنندگان) EA Sports

سری فیفا

سرمازدگی موتور 3

بستر، زمینه)

ویندوز مایکروسافت

پلی استیشن 4

ایکس باکس وان

نینتندو سوئیچ

انتشار 27 سپتامبر 2019

ژانر (های) ورزشی

حالت (ها) تک نفره ، چند نفره

FIFA 20 یک بازی ویدئویی شبیه سازی فوتبال است که توسط Electronic Arts به عنوان بخشی از سری فیفا منتشر شده است. این 27مین قسط در سری FIFA است و در تاریخ 27 سپتامبر 2019 برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، Xbox One و Nintendo Switch منتشر شد. 

ادن هازارد وینگر رئال مادرید با پوشش جدید ویرگیل وان دیژ ، مدافع لیورپول ، روی جلد نسخه قهرمانان ، به عنوان ستاره جدید جلد Regular Edition معرفی شد. بعداً زین الدین زیدان هافبک سابق یوونتوس و رئال مادرید بعنوان ستاره پوش برای نسخه نهایی معرفی شد

این بازی برای اولین بار VOLTA Football را ارائه می دهد ، یک حالت جدید که باعث ایجاد واریانس در گیم پلی سنتی 11v11 می شود و بر بازی های خیابانی کوچک و فوتسال متمرکز شده است. اعتقاد بر این است که این حالت بر روی سری قبلی خیابان FIFA متمرکز شده است.

امکانات

تغییرات گیم پلی در FIFA 20 در درجه اول روی ویژگی جدیدی تحت عنوان VOLTA Football تمرکز می شود. حالت ، که به "بازگشت" به زبان پرتغالی ترجمه می شود ، بیشتر بر روی مسابقات خیابانی تمرکز دارد تا مسابقات سنتی که مربوط به سری فیفا است. این شامل چندین گزینه برای بازی در سه در مقابل سه ، چهار در مقابل چهار و پنج در مقابل پنج مسابقه ، و همچنین با قوانین فوتسال حرفه ای است. این موتور همان موتور را شامل می شود ، اما بیشتر بر مهارت و بازی مستقل تاکید می کند تا بازی تاکتیکی یا تیمی.

علاوه بر این ، بازیکنان این گزینه را دارند که بازیکن خود را بر اساس جنسیت ، لباس ، کفش ، کلاه و خال کوبی تنظیم کنند. بعد از اتمام سری سه قسمت "سفر" در فیفا 19 ، بازیکنان هم اکنون می توانند یک حالت داستانی مشابه را در VOLTA Football داشته باشند ، که با شخصیت خود بازیکن بازی خواهد شد. 

همچنین برای تشویق بیشتر ایجاد فضای یک به یک و خارج از توپ ، تغییراتی در حالت 11 در مقابل 11 نیز ایجاد شده است. مکانیک جدید ضربات پنالتی و ضربه آزاد اجرا شد و به روزرسانی هایی در فیزیک توپ انجام شد.

VOLTA Football شامل 17 مکان است که هرکدام تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهند. همچنین یک انبار عمومی و پارکینگ نیز می تواند در آمستردام ، بارسلونا ، برلین ، بوئنوس آیرس ، کیپ تاون ، لاگوس ، لندن ، لس آنجلس ، مکزیکو سیتی ، میامی ، نیویورک سیتی ، پاریس ، ریودوژانیرو ، رم به رقابت بپردازد. و توکیو

این تفسیر بار دیگر توسط مارتین تایلر و آلن اسمیت ارائه شده است و به طور متناوب با درک رائه و لی دیکسون برای همه مسابقات ، با آلن مکینالی به روزرسانی های نمره درون بازی ارائه می شود.

تیم نهایی

تیم نهایی شامل 88 بازیکن آیکون ، از جمله 15 نام جدید است. کارلوس آلبرتو ، جان بارنز ، کنی دالگلیش ، دیدیه دروگبا ، مایکل اسین ، گارینچا ، پپ گواردیولا ، کاکا ، رونالد کومان ، آندره پیرلو ، ایان راش ، هوگو سانچز ، یان رایت ، جیانلوکا زامبروتا و زین الدین زیدان همگی برای اولین بار به عنوان نماد شناخته می شوند

دو حالت جدید بازی - King of Hill و Mystery Ball - همچنین به دنبال ورود قبلی خود در حالت شروع ، در Ultimate Team گنجانده شده اند. [16] Mystery Ball باعث می شود طرف حمله کننده نسبت به عبور ، تیراندازی ، دریبل ، سرعت یا تمام ویژگی ها افزایش یابد ، و غیرقابل پیش بینی بودن برای هر مسابقه اضافه می کند King of Hill می بیند که بازیکنان در منطقه ای که به طور تصادفی در زمین تولید می شود ، برای تملک مبلغی که هدف بعدی آن را دارد ، برای مالکیت می جنگند. تیم نهایی همچنین شامل یک کیت اختصاصی جدید است که از هیچ جایی برای کمپین نژاد پرستی در لیگ برتر حمایت نمی کند

حالت شغلی

حالت حرفه ای ، به دنبال بازخورد از جامعه ، به روزرسانی های عمده ای را مشاهده کرد - عمدتا در حالت مدیر. موارد جدید شامل کنفرانس های مطبوعاتی کاملاً تعاملی و مکالمه های بازیکن ، یک سیستم روحیه بهبود یافته بازیکن است که می تواند بر وضعیت تیم یا بازیکنان ، سطح عملکرد و موضع گیری با مدیر تأثیر بگذارد. امکان شخصی سازی کامل ظاهر و جنسیت مدیر ، سیستم پتانسیل پخش کننده جدید ، تصاویر زنده اخبار ، UI جهت دار لیگ و محیط های مذاکره جدید.

مجوزها

در این بازی بیش از 30 لیگ رسمی ، بیش از 700 باشگاه و بیش از 17000 بازیکن برگزار می شود. برای اولین بار شامل لیگ 1 لیگ لیگ و 14 تیم آن و همچنین باشگاه امارات ، العین ، است که به دنبال درخواست های گسترده هواداران در منطقه اضافه شدند.

یوونتوس ، بوکا جونیورس و ریور پلات بعد از اینکه قراردادهای مشارکت انحصاری با eFootball PES 2020 را امضا کردند ، نمایش داده نمی شوند و در عوض به عنوان Piemonte Calcio ، Buenos Aires و Núñez شناخته می شوند. این بازی شباهت بازیکنان را حفظ می کند ،

منبع : blog.ir