سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه بازی Shenmue 3

 

Shenmue III  سومین قسط از سری   Shenmue و دنباله Shenmue II است. این در فصل 6 از سر گرفته می شود و به فصل بعد ناشناخته ای از حماسه های چند فصل ادامه می یابد.

این نسخه برای PC و PlayStation 4 در 19 نوامبر 2019 منتشر شد. نسخهPC یک زمان اختصاصی برای فروشگاه Epic Games است. [1] مشخص نیست این مدت چه مدت خواهد بود ، اگرچه یو سوزوکی گفت: "احتمالاً یک سال است." سرانجام در Steam منتشر می شود.

Shenmue III توسط YS Net (Yu Suzuki Net) ، استودیوی توسعه Yu Suzuki ساخته شده است و از طرف Deep Silver به جای Sega از زمان Sega مجوز IP Shenmue را به Deep Silver منتشر می کند.

تنظیمات

Shenmue III 21 مارس 1987 آغاز می شود. ریو هازوکی در جستجوی قاتل پدرش ، لان دی ، راهی گیلین ، چین شده است. او در آنجا با یک مسافر جدید به نام شنهوا لینگ ملاقات می کند و افسانه ای را از روستای خود می آموزد که مسیر آنها را با هم پیشگویی کرده است. این داستان همچنان آغاز می شود که ریو و شنهوا در یک سفر جدید شروع می کنند که آنها را به اعماق معمایی عمیق تر به سرزمین دشمن می برد.

قسمت اول: دهکده بایلو

RyoShenhuaSide

ریو و شنهوا.

Shenmue III در دهکده Bailu در Guilin آغاز می شود. شنهوا شروع به شک و تردید می کند که شاید LAN Di و Chi You Men پدر فرزند فرزند خود ، یونسن یوان را ربوده اند که این امر ناپدید شدن اسرارآمیز ناگهانی وی را توضیح می دهد ، و بنابراین قصد دارد او را نجات دهد ، انگیزه های او با ریو همپوشانی دارد.

ریو و شنهوا متوجه می شوند که گروهی از اراذل و اوباش به جستجوی آینه ققنوس به چندین سنگ بنه حمله کرده و به آنها حمله کردند و خانه های آنها را به هم ریختند. این شامل سنگ بنایی Guowei Xu است. ریو با کمک متخصص هنرهای رزمی JiuSi Sun ، رهبر اراذل و اوباش ، یانلانگ را شکست می دهد. شنهوا از یانلانگ بازجویی می کند و می آموزد که پدر و زو در نیائوو هستند. ریو و شنهوا نیز با چهره آشنای چای مورد حمله قرار می گیرند اما ریو او را از بین می برد.

ریو و شنهوا همچنین در مورد تاریخچه بایلو بیشتر بدانید ، از جمله اینکه چگونه ققنوس و اژدها آینه توسط پدربزرگ یوان برای استقبال از یک سلسله چینی در بازدید از Bailu ساخته شد.

قسمت دوم: نیائو

منطقه دوم ، Niaowu ، یک روستای کنار رودخانه با تعداد زیادی مغازه ، فروشگاه های سوغات ، هتل ها و معابد است. ریو و شنهوا در هتل نیاو اقامت می کنند و به دنبال ردپایی از پدرش می روند. در طول راه ، با یک زن مرموز ، فنگ لی روبرو می شوند و با یک باند جنایتکار به نام مارهای سرخ روبرو می شوند که اقدام به ترساندن مغازه داران می کند.

Shenmue-III-Ryo-and-Ren

رن تصمیم می گیرد به ریو کمک کند.

ریو دوباره به طور اتفاقی با ووینگینگ رن ملاقات می کند ، که در جستجوی گنج به نیااوو آمده است. ریو مخفیگاه مخفی قرمز مارها را در انبار واقع در هتل کشف می کند. ریو سعی دارد باند را شکست دهد اما قادر به شکست رهبر خود ، Longqi Ge نیست. بعداً ، ریو به رن کمک کرده تا تلاش کند تا با رهبر مارهای قرمز مبارزه کند ، اما این دو ناموفق هستند. ریو سعی می کند ضعف در سبک رهبر را مشخص کند و متخصصان Qiu Hsu و Xianzi Bei به او کمک می کنند. 

وقتی ریو و رن قصد دارند دوباره با رهبر مارهای قرمز مبارزه کنند ، آنها فنگ لی را به تنهایی در مخفیگاه انبار خود می یابند. ریو و رن می پرسند که مارهای سرخ به کجا رفتند. او مبهم به آنها می گوید که زمین متعلق به او است ، بنابراین او مجبور به ترک آنها شد. او به آنها می گوید که این باند در قلعه قدیمی است و شنهوا را ربوده است ، حتی وقتی او این حرف را زد لبخند می زند. وقتی ریو و رن به هتل Niaowu باز می گردند ، نامه ای از فنگ پیدا می کنند که می گوید اگر ریو می خواهد "دختر کوچک" خود را نجات دهد ، باید به قلعه قدیمی بیاید و ققنوس ققنوس را با خود به همراه آورد. در فلاش بک ، فنگ دیده می شود که به شنهوا دروغ می گوید و به او می گوید مارهای سرخ ریو را به اسارت گرفتند و شنهوا با او کنار رفت.

بی قبول دارد که به ریو کمک کند تا رودخانه را به سمت قلعه قدیمی عبور دهد. رن همچنین به ریو یک آینه جعلی ققنوس را که به طور اتفاقی در یک فروشگاه محلی پیدا کرده بود نشان می دهد ، که می تواند در نجات شنهوا کمک کننده باشد. 

قسمت سوم: قلعه قدیمی

ریو یک قایق با قلعه رن ، بی ، هسو و شیلینگ لین که یک خدمتکار حرم است به قلعه قدیمی می رود و دوست دارد به ریو برود. ریو یوان و خو را در یک سلول محبوس می بیند و پس از شکست دادن چای ، آنها را آزاد می کند.

ریو و رن ، نیائو سان را در انتظار آنها می یابند. ریو متوجه می شود که نیائو مبدل فنگ لی است. دانستن اینکه اگر نایو آینه را بفهمد تقلبی است که شنهوا می تواند در آن بمیرد ، ریو در ازای زندگی Shenhua به Niao با نام Phoenix Mirror واقعی معامله می کند.

NiaoFire

Niao Sun دفتر مرکزی قلعه لان دی را می سوزاند. 

ریو و رن در راه خود به بالای قلعه می جنگند و رهبر مارهای قرمز را شکست می دهند. ریو با لان دی مقابله می کند ، قصد دارد انتقام خود را تمام کند ، اما فان دی برای ریو خیلی قدرتمند است. نیائو نگهبانانش مقر را می سوزاند و ریو و رن مجبور به فرار می شوند.

این گروه نیواو را با قایق ترک می کنند. آخرین بار ، ریو ، شنهوا و رن دیده می شوند که در امتداد دیوار بزرگ چین قدم می زنند.

پایان بد

اگر بازیکن این بازیکن را تا 31 ژوئیه رقم بزند ، بزرگان یاه در حال صحبت درباره چگونگی از بین رفتن همه امیدها هستند. لان دی به ریو می گوید که آینه را به دست آورده است و ریو از هدف خود فراتر رفته است. لان دی به طرز مهمی به ریو حمله می کند و شنهوا فریاد می زند "نه!" لان دی قبل از رفتن به خانه به Shenhua خیره شده است. 

گیم پلی

Shenmue III یک بازی ماجراجویی است که شامل کاوش در چین و نبردهای گاه به گاه است. بسیار شبیه به بازی های قبلی است

منبع : blog.ir