سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه بازی Concrete Genie

 

Concrete Genie JPN یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط    Pixelopus ، بخشی از توسعه دهنده SIE Worldwide Studios ، برای پلی استیشن 4. ساخته شده است. این بازی در نمایشگاه پلی استیشن سونی در نمایشگاه بازیهای Paris Paris 2017 در تاریخ 30 اکتبر 2017 ، 30 اکتبر 2017 اعلام شد. در 8 اکتبر 2019 منتشر شد.

طرح بازی Concrete Genie

داستان در یک شهر کوچک به نام دنسکا رخ می دهد که بیشتر متروک و آلوده بوده است. پسری جوان به نام آش به طور مرتب در دفترچه خود ابله می کند. گروهی از قلدرها کتاب را سرقت می کنند ، صفحات را پاره می کنند و آنها را در سطح شهر پراکنده می کنند. آش در تلاش است تا صفحات خود را بازیابی کند. در طول این تلاش ، او یک برس رنگ را کشف کرد که می تواند خلاقیت های او را به زندگی بیاورد. خاکستر باید بر قلدرها غلبه کند و زندگی را به زادگاه خود بازگرداند.

 

گیم پلی

این بازیکن Ash را کنترل می کند و از کنترل های حرکت DualShock 4 برای ایجاد مناظر در شهر دنسکا استفاده می کند. این مناظر به پرتره های زنده تبدیل می شوند. اینکه بازیکن چگونه موجودات را رنگ می کند و چه رنگی از آنها می گیرد ، بر شخصیت آنها تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، رنگ قرمز به موجودی توانایی تنفس در آتش می دهد. علاوه بر نقاشی به سبک آزاد ، مجموعه ای از معماهای اصلی در بازی وجود دارد که بازیکن باید از طریق کارهای هنری خود حل کند.

بازیکن با گذشت زمان دسترسی بیشتری به Denska می کند ، اما در شروع بازی ، بازیکن فقط به یک محله واحد دسترسی دارد. در طول بازی ، زورگویان در داخل شهر حرکت می کنند و باعث می شوند آثار هنری از بین بروند. آنها همچنین می توانند خاکستر را زورگویی کنند ، بنابراین بازیکن در هنگام مسافرت با خاکستر در شهر باید از قلدری جلوگیری کند. پخش کننده همچنین می تواند آثار هنری ویران شده را برطرف کند. 

مدیر پروژه برنت گوک می گوید بازی بین 5 تا 6 ساعت طول دارد. توسعه دهنده در حال حاضر به دنبال یک مولفه چند نفره بازی است.

توسعه

Pixelopus به عنوان توسعه دهنده اصلی بازی فعالیت می کرد. Dominic Robillard ، مدیر خلاق ، می گوید این بازی به شدت از رادیوی جت Set Sega الهام گرفته شده است ، در حالی که مفهوم نقاشی هنرهای خیابانی از یکی از اعضای تیم به نام "اشوین کومار" که در هند بزرگ شده است آمده است. این بازی هیچ خلاقیت بازیکنی را ارزیابی نمی کند زیرا تیم نمی خواست داوری در مورد ایجاد بازیکنان داشته باشد. این بازی دارای یک حالت داستانی است که به مضامین مانند قلدری می پردازد. این بازی بعداً به اواخر سال 2019 به تعویق افتاد ، اگرچه Pixelopus تأیید کرد که این بازی با یک حالت برای هدست PlayStation VR منتشر می شود. 

پذیرایی

بتن جن پس از آزادی مثبت دریافت شد. این بازی دارای نمره 75/100 در مورد Agregatoric Metacritic در نظر گرفته شده بر اساس 83 منتقدان است که نشانگر بررسی های "به طور کلی مطلوب" است. ستایش به سبک بصری ، جو ، عناصر موضوعی و گیم پلی مبتنی بر هنر هدایت می شد ، در حالی که انتقاد در سطح دشواری آسان بازی مورد اشاره قرار گرفت

اگر می خواهید در مورد بازی Concrete Genie بیشتر بدانید روی لینک کلیک کنید.