سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه بازی The Outer Worlds

The Outer Worlds یک بازی نقش آفرینی است که توسط Obsidian Entertainment ساخته شده و توسط بخش خصوصی منتشر شده است. این بازی برای پلی استیشن 4 ، ایکس باکس وان و مایکروسافت ویندوز در تاریخ 25 اکتبر 2019 منتشر شد که نسخه Nintendo Switch برای نسخه بعدی منتشر شده است. این بازی به طور کلی نقدهای خوبی را از منتقدان دریافت کرد.

 

The Outer Worlds یک بازی ویدئویی نقش آفرینی با چشم انداز اول شخص است. در مراحل اولیه بازی ، بازیکن می تواند شخصیت خود را ایجاد کرده و کشتی را باز کند ، که به عنوان فضای اصلی مرکز بازی بازی می کند. اگرچه بازیکن نمی تواند کشتی خود را به طور مستقیم کنترل کند ، اما به عنوان یک نقطه مسافرتی سریع برای دسترسی به مناطق مختلف بازی بازی می کند و به عنوان فضای موجودی مداوم بازیکن عمل می کند.  بازیکن می تواند به عنوان همراهانی که مأموریت ها و داستان های شخصی خود را دارند ، با شخصیت های غیر بازیکن روبرو شده و استخدام شود. هنگام همراهی با بازیکن ، همراهان به عنوان کمک در جنگ عمل می کنند. هر همراهی مهارت های فردی و حملات خاص خود را دارد و همچنین می تواند تخصص مهارت های خاص خود را توسعه دهد. هنگام کاوش ، بازیکن می تواند در کنار آنها دو همراه داشته باشد ، در حالی که بقیه در کشتی می مانند. بازیکن می تواند تصمیمات گفت و گویی بیشماری را اتخاذ کند که می تواند بر داستان تقسیم بازی تأثیر بگذارد. آنها همچنین می توانند به NPC ها از طرق مختلف ، مانند بازیگری قهرمانانه ، شلاق و اخلاقی ، پاسخ دهند. 

در شرایط جنگی ، بازیکن می تواند از انواع سلاح های مختلف مانند غوغا و سلاح گرم استفاده کند که دارای سه نوع مهمات است: سبک ، سنگین و انرژی. این سلاح ها را می توان سفارشی کرد تا صدمات اساسی اضافه شود.  بازیکن می تواند از مهارت های خفا یا مهارت های اجتماعی (ترغیب ، دروغ گفتن و ارعاب) برای جلوگیری از جنگ در کل استفاده کند. با پیشرفت بازیکن ، آنها امتیازات کسب می کنند که بازیکن و همراهانشان می توانند از آنها استفاده کنند تا سطح جدیدی را باز کرده و مهارتهای جدید را باز کنند. بازیکن می تواند مهارت های فنی خود را توسعه دهد ، که در ادامه به سه دسته علوم ، پزشکی و مهندسی تقسیم می شود. به عنوان مثال ، بازیکن می تواند از یک پرتوی کوچک برای کوچک کردن دشمن استفاده کند. بازیکن قادر به ایجاد امتیاز در این مهارت ها است ، که باعث می شود قدرت های جدیدی که باعث افزایش کارایی جنگ می شوند ، باز شود. پخش کننده همچنین می تواند وارد یک حالت "زمان تاکتیکی تاکسی" شود ، که زمان را کند می کند و آمار سلامتی مخالفان را فاش می کند ، که مزایای تاکتیکی بازیکن را اعطا می کند. وقتی بازیکن همراهان خود را هدایت می کند ، قدرت رزمی و انعطاف پذیری همراهان خود را بهبود می بخشد. پخش کننده همچنین می تواند "نقص" ای را بدست آورد که وقتی بازیکن به طور مکرر در بخش های خاص گیم پلی شکست می خورد ، رخ می دهد. نقص به نوعی بازیکن را مختل می کند ، اما قدرت و مزایای دیگری نیز به همراه دارد.  

طرح The Outer Worlds

این بازی در آینده متناوب ساخته شده است که در سال 1901 تغییر یافته است ، هنگامی که رئیس جمهور ایالات متحده ویلیام مک کینلی توسط لئون تسولگوزز در نمایشگاه پانامریکایی ترور نشود. در نتیجه ، تئودور روزولت هرگز به موفقیت او نرسید ، و اعتمادهای تجاری بزرگ هرگز شکسته نشد و منجر به یک جامعه بیش از حد ، طبقاتی و محور تحت سلطه قدرت megacorporations شد ، که تا آینده های دور شروع به استعمار فضا و تجاوزگرای بیگانه کردند. سیارات ، به نتایج متفاوت. ساکنان زمین تشویق می شوند که برای استعمار این سیستم ها تلاش کنند. 

در میان آنها Halcyon ، یک سیستم ستاره ای شش سیاره است. سفر به Halcyon هم به استفاده از فضاپیماهای پیشرفته با یک "skip-drive" متخصص و هم برای داشتن یک استراحت 10 ساله برای استعمارگران نیاز دارد. در سال 2285 ، دو کشتی مستعمره برای استعمار Halcyon اعزام شدند - Hope و Groundbreaker. در حالی که Groundbreaker با موفقیت وارد Halcyon شد و سیارات سیاره Terra 1 (بعداً به پادشاه تغییر نام داد) و Terra 2 را از بین برد ، Hope و محموله وی به طرز مرموزی در گذر از بین رفت و در میان شهروندان Halcyon اسطوره شد. Groundbreaker در مدار ثابت در نزدیکی Terra 2 قرار می گیرد که فرزندان اصلی خدمه او را از یک کشتی مستعمره به یک ارگ مستقل کوچک کوچک تبدیل می کنند.

 

خلاصه داستان The Outer Worlds

در سال 2355 ، امید در حال حراج در حومه سیستم Halcyon توسط دانشمند دیوانه فینیاس ولز است که موفق می شود با خیال راحت یکی از مسافران را احیا کند ("غریبه"). ولز به Stranger اطلاع می دهد که مستعمره Halcyon به دلیل بی کفایتی گسترده شرکت های بزرگ بزرگ (که از آن به عنوان جمعی به عنوان "The Board" یاد می شود) در دوران سختی سقوط کرده است که حاکی از همه جنبه های زندگی در Halcyon است. با توجه به تأثیرات بعدی خواب طولانی مدت ، غریبه نسبت به اکثر ساکنان معمولی هالسیون توانایی های ذهنی و جسمی بالاتری دارد. ولز Stranger را با تأمین منابع مورد نیاز برای احیای استعمارگران باقیمانده امید ، که والس معتقد است کلید نجات هالیسون است ، وظیفه دارد.

ولز jettison the Stranger را در غلاف فرار بر روی Terra 2 ، جایی که یک تماشاگر ، قاچاقچی الکس هاثورن ، منتظر است. متأسفانه غلاف Stranger روی Hawthorne فرود می آید و او را فوراً می کشد. 

منبع : blog.ir