سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تاریخچه بازی Need for Speed Heat

Need for Speed ??Heat (سبک شده به عنوان NFS Heat) یک بازی ویدیویی مسابقه ای است که توسط Ghost Games ساخته شده و توسط Electronic Arts برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 و Xbox One منتشر شده است. این بیست و چهارمین قسمت در سریال Need for Speed ??است و 25 سالگرد سریال را گرامی می دارد. این بازی در تاریخ 8 نوامبر 2019 منتشر شد. این بازی بررسی های مختلفی از منتقدان دریافت کرد.

گیم پلی

Need for Speed ??Heat یک بازی مسابقه ای است که در یک محیط دنیای آزاد به نام Palm City ساخته شده است ، یک نسخه تخیلی از شهر میامی ، فلوریدا و مناطق اطراف آن است. نقشه درون بازی دارای جغرافیای متنوع ، از جمله مناطق کوهستانی و مزارع باز است.برخلاف نیاز به بازپرداخت سرعت ، بازی شامل چرخه 24 ساعته شبانه نمی شود ، اما بازیکنان می توانند بین روز و شب جابجا شوند. در طول روز ، بازیکنان می توانند در مسابقات مسابقه مجاز شرکت کنند که بازیکنان را با پول نقد برای هزینه کردن در اتومبیل های جدید و به روزرسانی ها پاداش می دهد. آنها همچنین می توانند شب ها در مسابقات خیابانی غیرقانونی شرکت کنند ، که باعث می شود بازیکنان REP درآمد کسب کنند. هرچه بازیکن REP بیشتر درآمد داشته باشد ، پلیس در طول شب پرخاشگرتر خواهد بود. بازیکنان قبل از ضرب و شتم باید از پلیسها فرار کرده و به صندوق امانات خود بازگردند ، یا ماشینشان خراب شود. هنگامی که بازیکنان به یک خانه امن باز می گردند ، REP که در طول شب بدست آورده اند با "سطح گرما" آنها ضرب می شود. در صورت دستگیری بازیکنان ، آنها ضرب REP خود را از دست می دهند ، اما بازهم REP نامحدود خود را دریافت می کنند. مکانیک چند برابر REP مشابه با ضرب Speed ??Points از رقبا کار می کند. این بازی همچنین دارای یک داستان داستانی است که در آن بازیکنان با نیروی پلیس شهر به رهبری سرتیپ فرانک مرکر سرگردانی تعامل برقرار می کنند.  بازیکنان می توانند فلامینگوهای نئونی را که درون نقشه پنهان شده اند ، ببخشند ، که بسته به زمان روز ، آنها را با مقدار کمی پول یا بازپرداخت می کنید. آنها همچنین می توانند در این بازی نقاشی های دیواری را پیدا کنند که به آن "خیابان هنر" گفته می شود و آن را برای ویرایشگر لایو ارسال می کنند تا از آن در ماشین (های) خود استفاده کند. سرانجام ، آنها می توانند فعالیت هایی را در جهان آزاد مانند سر و صدا کردن بیلبوردها ، ضرب و شتم نمرات در مناطق رانش ، گرفتن بیشترین سرعت عبور از تله های سرعت و انجام طولانی ترین مسافت هنگام انجام پرش های طولانی انجام دهند. بازیکنان ممکن است "تلاش برای زمان Crew Time" را کامل کنند که به آنها امکان می دهد با تلاش برای بدست آوردن نقطه شماره 1 در صفحه رهبران در خدمه خود ، رویدادهای کوتاه مدت را کامل کنند.

این بازی شامل 127 اتومبیل از 33 تولیدکننده است که فراری پس از غیبت در Payback به دلیل مشکلات صدور مجوز ، به بازی برگشت.  برخلاف Payback ، ارتقاء عملکرد دیگر به Speedcards تصادفی نمی رسند و با کسب REP و برنده شدن در مسابقات باز می شوند. بازی جعبه های غارت نخواهد شد. با این حال ، صرفه جویی در وقت ، که مجموعه های مختلفی را روی نقشه نشان می دهد ، و محتوای قابل بارگیری در آن قابل پرداخت خواهد بود.

Electronic Arts برنامه NFS Heat Studio را برای دستگاه های iOS و Android منتشر کرد. کاربران می توانند اتومبیل های خود را که می توانند وارد بازی اصلی شوند ، جمع آوری و تنظیم کنند

ین بازیکن (بازیکن مرد با ابراز آندرو لارنس ، بازیکن زن ابراز شده توسط جیمی گری حیدر) [a] برای نمایش Speedhunter نمایش ، در پالم سیتی وارد می شود ، نمایشگاهی در سطح شهر که برای مسابقه در مسابقه های مجازات شده در طول روز ، و خیابان های غیرقانونی به پالم سیتی می رسد. مسابقات در طول شب. سرهنگ فرانک مرسر (جاش کوکس) ، رهبر کارگر نیروی پرسرعت بخش پلیس ، قصد خود را برای تعقیب و ظالمانه بی رحمانه همه رانندگان خیابانی در شهر اعلام کرد. لوکاس ریورا (جانی کروز) ، مکانیک محلی و راننده بازنشسته خیابانی ، اولین ماشین اتومبیل خود را به این بازیکن می فروشد ، به بازیکن کمک می کند تا وارد اولین مسابقه خود در مرحله Showdown شود و برای بیشتر بازی مکانیک و مربی آنها شود. خواهر کوچکتر لوکاس ، آنا ریورا (آنا مارت) یک مسابقه دهنده خیابانی است که خدمه اخیراً پس از یورش یک کارگروه تقریباً به قتل یکی از دوستانش منحل شدند.
این بازیکن در یک مسابقه خیابانی به آنا می پیوندد و آنها را با The League معرفی می کند ، یک خدمه انحصاری از بهترین اتومبیل های خیابانی پالم سیتی ، که او مایل است به آن بپیوندد ، و لوکاس که تقریباً به آن ملحق شد تا اینکه ناگهان پس از درگذشت پدرشان از مسابقه کنار رفت. آنا و این بازیکن خدمه جدیدی را برای صعود از رده های مسابقه دهنده های خیابانی پالم سیتی تشکیل می دهند و در لیگ می توانند جایگاهی کسب کنند. پس از پیروزی در یک مسابقه ، آنا و بازیکن با افسر شاو (جاش کالینز) ، عضو کارگزار مرسر ، که نیسان 350Z آنا را دارد ، مقابله می کنند. هنگامی که آنا بعداً در مورد اتومبیل خود با شهر تماس می گیرد ، آنها ادعا می کنند هیچ سابقه ای از آن ندارند.
این بازیکن و آنا با بازی The Dreamkillers ، خدمه دیگری که مورد توجه The League هستند ، مسابقه می دهند. پس از شکست دادن آنها ، آنها به طور غیر منتظره شاهد شاو دیدار با اوا تورس (Shontae Saldana) ، دیگر افسر نیروی کار مرسر بودند. شاو کیسه های پول تورس را در صندوق عقب اتومبیل خود نشان می دهد ، که به دستور مرسر از رانندگان خیابانی اخاذی می شود. تورس یکی از کیسه ها را می گیرد اما هشدار می دهد که رشد بی نظمی شاو و مرسر فعالیت های این واحد را به خطر می اندازد. آنا شورولت کامارو پدرش در سال 1967 را از مغازه لوکاس دزدید تا بتواند در بازی نهایی در بازی مقابل رویاکیلرها به این بازیکن بپیوندد ، اما مسابقه توسط شاو قطع می شود. این بازیکن ماشین Shaw را خراب می کند و پولی را از تنه شاو در خیابان پراکنده می کند ، که باعث ایجاد یک نمایش عمومی می شود و ظن عمومی نسبت به فعالیت های مرسر و کارگروه با سرعت بالا ایجاد می شود. با این حال ، لوکاس با استفاده از ماشین پدرشان بدون اجازه عصبانی است.
آنا و بازیکن با تورس تماس می گیرند ، که اذعان می کند که کارگروه با سرعت بالا فاسد است ، اما آرزو می کند که مرسر از بین برود زیرا او خیلی بی پروا شده است. تورس آنها را به انبار هدایت می کند که به عنوان یک فروشگاه خردکن غیرقانونی عمل می کند ، ماشین های توقیف شده توسط کارگروه پر سرعت را سلب می کند یا آنها را برای حمل و نقل از شهر آماده می کند. آنا متوجه می شود که 350Z پس از پیدا کردن پلاک خود پردازش شده است.
این بازیکن و آنا عضو سازمان لیگ می شوند تا با خراب کردن یک رویداد تبلیغاتی برای Showdown ، فعالیت های مرسر را افشا کنند و پلیس و رسانه های محلی را به سمت انبار هدایت کنند. در طول مسیر ، آنها توسط کمیته با سرعت بالا کمین می شوند و خبرنگاران خبری انبار را خالی می دانند. آنا و این بازیکن از پلیس فرار کرده و به گاراژ لوکاس باز می گردند تا او را مرسد ، که آنها را در محل اسلحه نگه می دارد ، محدود و شکنجه کند. مرسر بازیکن و آنا را به ماشین پلیس خود مجبور می کند ، اما لوکاس با فرار از اوراق قرضه خود ، آنها را در کامارو پدرش رهگیری می کند و ماشین ماشین مرکر را قوچ می دهد. آنا لپ تاپ مرسر را به سرقت می برد و با لوکاس و بازیکن فرار می کند. لوکاس آنها را به مخفیگاه جدیدی در حومه شهر می برد و دلیل آن را که از خیابان های خیابانی کنار گذاشته بود ، به آنا اعتراف کرد این بود که وی معتقد است پدرشان بعد از شنیدن خبر دستگیری وی در خیابان های خیابانی همان شب ، دچار حمله قلبی مهلک وی شده است.
آنا و لوکاس پرونده های جعلی از رایانه مرسر را به رسانه های مختلف ارسال می کنند و فساد وی را اثبات می کنند و او را مجبور به پنهان کردن می کنند ، سپس بیاموزید که مرسر در حال آماده سازی است تا قبل از فرار ، خودروهای مسروقه را نیز در اختیار داشته باشد که از شهر پالم خارج شوند. از آنجایی که آنها نمی دانند که پلیس درگیر یا بی گناه است ، آنا و لوکاس The League و سایر خدمه در سطح شهر را متقاعد می کنند تا همزمان با اتومبیل های پلیس راه پیدا کنند و هرچه بیشتر اتومبیل های پلیس را به آنجا بکشند تا به بندری که اتومبیل ها بارگیری می شوند برسند. مرکر در مواجهه با ازدحام پلیس و رانندگان خیابانی ، قصد فرار در یک BMW M3 GTR را دارد. این بازیکن تعقیب و شلیک ماشین مرسر می شود و او را در معرض دید تورس قرار می دهد که در پاسخ به تهدیدات ، تپانچه اش را می کشد و به نظر می رسد که وی را شلیک کرده است.
بیش از یک هفته بعد ، مرسر گمشده است و احتمالاً مرده است. تورس برای هدایت کارگروه پر سرعت ارتقا یافته است و وی از تعهد خود برای پایان دادن به مسابقات خیابانی در پالم سیتی خبر می دهد. لوکاس با آشتی با آنا کلیدهای تعمیر کامارو را که پدرشان تعمیر کرده است به او می دهد. این بازیکن و آنا که اکنون اعضای لیگ هستند ، قصد دارند مسابقه را ادامه دهند و هرگونه چالش های آینده را با هم کنار بیایند.
منبع : blog.ir